10 Липня 2020
Правильно організований режим дня – неодмінна умова нормального фізичного розвитку дитини, зміцнення її здоров’я, підтримання високого рівня фізичної і розумової працездатності.
Установлений режимом певний ритм життя сприяє нормальному перебігу всіх фізіологічних процесів в організмі.
Потреби дитини у сні, харчуванні, чистоті, зміні видів діяльності, прогулянках на повітрі зумовлюють відповідний режим дня, що має важливе значення для збереження і зміцнення її здоров’я, повноцінного розвитку.
Режимні процеси | група |
Прийом дітей, ранковий огляд, самостійні ігри дітей | 7.00 — 8.25 |
Ранкова гімнастика | 8.25 — 8.35 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8.35 — 8.50 |
Підготовка до занять | 8.50 — 9.00 |
Організована навчально-пізнавальна діяльність | 9.00 — 10.30 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, ігри | 10.30 – 12.00 |
Повернення з прогулянки, миття рук, обличчя, підготовка до обіду | 12.00 – 12.20 |
Обід | 12.20 – 13.00 |
Підготовка до сну, сон | 13.00 — 15.15 |
Поступовий підйом, загартовуючі процедури, одягання | 15.15 – 15.30 |
Полуденок | 15.з0 – 15.50 |
Ігри, розваги | 15.50 – 16.10 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, спортивні ігри, праця | 16.10 – 17.30 |
(В.О.Сухомлинський)