10 Липня 2020

ВИХОВАТЕЛЬ:

РОМАНЦОВА ЛЮБОВ МИКОЛАЇВНА

ВИХОВАТЕЛЬ: 

ЗАПОРОЖЕЦЬ СВІТЛАНА ОЛЕКСІЇВНА

ПОМІЧНИК ВИХОВАТЕЛЯ:

ВАРГА АЛЛА МИКОЛАЇВНА

 

“Режим дня в ДНЗ, значення його дотримання”

       Правильно організований режим дня – неодмінна  умова нормального фізичного розвитку дитини, зміцнення її здоров’я, підтримання високого рівня фізичної і розумової працездатності.

      Установлений режимом певний ритм життя сприяє нормальному перебігу всіх фізіологічних процесів в організмі.

     Потреби дитини у сні, харчуванні, чистоті, зміні видів діяльності, прогулянках на повітрі зумовлюють відповідний режим дня, що має важливе значення для збереження і зміцнення її здоров’я, повноцінного розвитку.

Режим організованої життєдіяльності дітей нашої групи

Режимні процеси     група
Прийом дітей, ранковий огляд, самостійні ігри дітей 7.00 — 8.25
Ранкова гімнастика 8.25 — 8.35
Підготовка до сніданку, сніданок 8.35 — 8.50
Підготовка до занять 8.50 — 9.00
Організована  навчально-пізнавальна діяльність 9.00 — 10.30
Підготовка до прогулянки, прогулянка, ігри 10.30 – 12.00
Повернення з прогулянки, миття рук, обличчя, підготовка до обіду 12.00 – 12.20
Обід 12.20 – 13.00
Підготовка до сну, сон 13.00 — 15.15
Поступовий підйом, загартовуючі процедури, одягання 15.15 – 15.30
Полуденок 15.з0 – 15.50
Ігри, розваги 15.50 – 16.10
Підготовка до прогулянки, прогулянка, спортивні ігри, праця 16.10 – 17.30

Робота з дошкільнятами

           

 

В нашій групі був “День без іграшок” або вільна гра

Правила поведінки біля залізничної колії.

Дитина — дзеркало родини; як у краплі води відбивається сонце, так у дітях відбивається моральна чистота матері і батька.

(В.О.Сухомлинський)

 

 

 

Зручно: скоро ми у соціальних мережах