9 Липня 2020

Наші вихователі

Вчитель-логопед:Ігуменщева Тетяна Олександрівна

Вихователь: Сторчак Тетяна Іванівна

Вихователь: Чечіна Антоніна Анатоліївна

Помічник вихователя: Кравчик Людмила Миколаївна

Режим організованої життєдіяльності дітей

Режимні процеси Старша група
Прийом дітей, ранковий огляд, самостійні ігри дітей 7.00 — 8.25
Ранкова гімнастика 8.25 — 8.35
Підготовка до сніданку, сніданок 8.35 — 8.50
Підготовка до занять 8.50 — 9.00
Організована  навчально-пізнавальна діяльність 9.00 — 10.30
Підготовка до прогулянки, прогулянка, ігри 10.30 – 12.00
Повернення з прогулянки, миття рук, обличчя, підготовка до обіду 12.00 – 12.20
Обід 12.20 – 13.00
Підготовка до сну, сон 13.00 — 15.15
Поступовий підйом, загартовуючі процедури, одягання 15.15 – 15.30
Полуденок 15.з0 – 15.50
Ігри, розваги 15.50 – 16.10
Підготовка до прогулянки, прогулянка, спортивні ігри, праця

 

16.10 – 17.30

 

 

Ми веселі та сміливі,

Дуже любимо свій край.

Тож у групу ти “Віночок”

Любий друже,завітай!

ЩО ТАКЕ ЛОГОПЕДИЧНА ГРУПА?

В Україні поширена система логопедичної допомоги дітям дошкільного віку. Для занять з дітьми обладнано логопедичний кабінет. Головна мета корекційного навчання – виховання у дітей правильного, чіткого, виразного мовлення з урахуванням лексичної та граматичної будови мовлення.

         В цій групі все налаштоване на розвиток мовлення. Логопедична група – це колективний вплив на дитину з боку учителя-логопеда, вихователів, психолога, музичного керівника, інструктора з фізичного виховання, медичної сестри. Всі заняття проводяться в ігровій формі. В логопедичній групі проводиться спеціально організоване навчання і виховання за планом, який охоплює всі напрямки корекційної роботи з дошкільнятами.

 До цієї групи можуть бути зараховані дошкільнята в тому випадку, коли у них, окрім порушення фонетичногї сторони мовлення, є відхилення у формуванні лексико-граматичних компонентів мови.

Режим дня й сітка занять логопеда й вихователів будується з урахуванням вікових, мовних й індивідуальних особливостей дітей, а також розв’язуваних у процесі навчання й виховання корекційних завдань.

Нормативна наповнюваність логопедичної групи – 10-12 дітей. Учитель-логопед працює з дітьми щодня чотири академічні години.

 Якщо ви сумніваєтесь, чи у вашої дитини правильно і вчасно формується мовлення, обов’язково проконсультуйтесь з логопедом. Навіть як вашій дитині і запропонують відвідувати логопедичну групу, не хвилюйтесь, що ваша дитина „якась не така” . У садочку з вашою дитиною працюватиме логопед, використовуючи спеціальні корекційно – розвивальні програми, що дозволить виправити чи значно зменшити мовленнєвий дефект. Не варто хвилюватись і з приводу того, що дитина буде знаходитись в колективі дітей, які теж щось не вимовляють правильно. В логопедичній групі все так влаштовано для заохочення дітей, що вони починають виправляти не тільки себе, а й одні одних.

Успіх корекційно-відновлювальної роботи з дітьми логопедичної групи визначається точною, продуманою системою, суть якої полягає в інтеграції логопедії у навчально-виховну діяльність. Природний шлях здійснення логопедизації — це взаємозв’язок, взаємодія вчителя-логопеда і вихователя. Без ретельного планування з цим завданням упоратися важко.

Цікаві сайти для розвитку дітей.

Цікаві сайти для розвитку дітей.

      

для розвитку дітей

Дитячий сайт Левко – казки, розмальовки, вірші, онлайн ігри, сценарії до свят, поради батькам, мультфільми і багато іншого.

Як організувати дозвілля дитини під час карантину 

На даних сайтах можна читати і слухати казки.

Поради батькам про те, як говорити з дітьми про коронавірус і як розважити їх під час карантину

Сьогодні, коли школи та дитячі садки закриті на карантин, діти змушені цілими днями залишатися вдома. У житті дитини важливу роль відіграє взаємодія з однолітками – школа, ігри у дворі, дні народження друзів тощо. Але під час карантину батьки повинні тримати їх в ізоляції – заради їх же здоров’я. Як же розважити дитину в ситуації, коли ви не можете допомогти їй гуляти на вулиці і спілкуватися з друзями?

Дитячі психологи і батьки розповіли про те, як пояснити дітям необхідність залишатися вдома і як розважити їх, поки вони знаходяться на карантині.

Перш за все, вам необхідно переконати дитину в тому, що поруч з нею завжди буде хтось, хто подбає про неї і знайде їй цікаве заняття.

Як говорити з дітьми про коронавірус: поради дитячих психологів

  • Психологи радять говорити з дитиною про коронавірус тільки в тому випадку, якщо дитина сама про це запитує. В іншому випадку вона все одно не буде вас слухати. Для маленьких дітей хвороба є абстрактним поняттям, а необхідність ізоляції засмучує їх найбільше.
  • Якщо ви змушені звернутися до медичного закладу, акцентуйте увагу дитини на те, що дорослі тут для того, щоб її захистити. Скажіть дитині, що ви теж знаєте, як захистити себе.
  • Придумайте веселий спосіб навчити дитину правильних звичок, щоб дати їй відчуття контролю. Наприклад, ви можете перетворити миття рук на гру. Скажіть їй: «Навколо віруси, тому нам потрібно бути обережними. Нам потрібно вимити руки, а потім я розповім тобі, як ще ми зможемо перехитрити віруси».

Дотримуйтесь графіка

  • Психологи стверджують, що під час карантину важливо підтримувати звичайний розпорядок дня дитини. У вас може виникнути велика спокуса оголосити карантин додатковими канікулами і цілий день сидіти перед екраном телевізора. Однак різка зміна графіка також може викликати у дитини стрес.
  • Корисно буде написати на аркуші паперу або на стікерах докладний розпорядок дня і повісити його так, щоб дитина постійно його бачила. Важливо, щоб у неї були чіткі очікування з приводу того, що буде відбуватися протягом дня – коли буде час для ігор, читання і відпочинку.

Підтримуйте контакт з друзями і близькими

  • Для дитини важливо підтримувати контакт з друзями – це знизить рівень її стресу. Також спілкуйтеся з близькими і родичами, яких ви не можете відвідати особисто, але хвилюєтесь про їхнє здоров’я.
  • Використовуйте Skype або інші відеочати. Навчіть своїх родичів користуватися ними, якщо вони не вміють. Спілкуйтеся з друзями та родичами в месенджерах і соцмережах.

Фізкультурно – оздоровча робота під час карантину.

Пам’ятайте, щоденне виконання ранкової гімнастики має велике значення з погляду оздоровлення! Більшість із Вас знають як корисно впливає гімнастика на здоров’я дітей. Виконуючи вранці деякі легкі комплекси вправ дитина разом з батьками отримує заряд бадьорості на цілий день. 

А щоб більше заохотити дитину до виконання ранкової гімнастики, під час зарядки вмикайте надані відео:

        

 

ЗАТРИМКА МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ: МІФИ ТА ФАКТИ

Що таке затримка мовленнєвого розвитку?

Про затримку мовленнєвого розвитку дитини можна говорити у віці 18–30-ти місяців, якщо запас слів, якими вона оперує, украй малий. Такі діти мають достатні навички розуміння, а також ігрові, соціальні й рухові навички, але не можуть висловлювати свої думки в усній формі.

Пропонуємо проаналізувати та спростувати деякі поширені міфи й хибні уявлення про затримку мовленнєвого розвитку.

Міф 1. Усі хлопчики схильні до затримки мовленнєвого розвитку

Факт. Хлопчики і справді схильні вимовляти свої перші слова пізніше, ніж дівчатка, однак лише на кілька місяців. І хоча хлопчики в дійсності втричі частіше страждають від затримки мовленнєвого розвитку в порівнянні з дівчатками того ж віку, батьки повинні обов’язково звернути увагу та вжити заходів, якщо їхня дитина будь-якої статі відчуває затримку в мовленнєвому розвитку.

Завдання логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку, що мають недоліки мовленнєвого розвитку:

розвиток рухливості органів артикуляційного аппарату;

розвиток фонематичних процесів;

розвиток дрібної моторики;

усунення вад звуковимови;

збагачення словникового запасу;

вдосконалення граматичної сторони мовлення;

підготовка до навчання грамоти.

 

Форми роботи:

фронтальні логопедичні заняття;

індивідуальні логопедичні заняття;

групова та індивідуальна робота з дітьми.

 

Форми взаємодії з батьками:

  1. Батьківські збори. Проводяться у вересні, січні, травні. На зборах вчитель-логопед знайомить батьків з нормативними документами, програмами, з досягненнями дітей та труднощами у корекційному процесі.
  2. Індивідуальні консультації вчителя-логопеда. В ході , яких батькам надаються індивідуальні поради щодо поліпшення мови або розвитку пізнавальних (психічних) процесів дитини.
  3. Поради логопеда в інформаційному осередку логопедичного кабінету та груп старшого дошкільного віку,які складаються з різноманітних професійних консультацій, порад, рекомендацій з матеріалів для практичного використання вдома та під час занять з дітьми.
  4. Анкетування батьків дозволяє уточнити стан їх зацікавленості у розвитку дитини, визначити їх потреби, з’ясувати чи задоволені вони корекційним процесом.

 

  1. “Домашні логопедичні зошити”, які складені для індивідуальної роботи з дітьми. Вони допомагають батькам закріпити набуті дитиною мовні навички та вміння. А логопеду здійснити аналіз розвитку кожної дитини і налагодити тісний взаємозв’язок між учасниками корекційного процесу.

Мова – невичерпне джерело розумового розвитку дитини. Без розвиненого мовлення малюк не зможе здобути міцних і ґрунтовних знань з основ наук, не зможе цілісно і гармонійно розвиватися.

Звичайно ж, ви любите свою дитину! Найкращу, найпрекраснішу на всій планеті! Ви бажаєте їй здоров’я і щастя, і, звичайно ж, хочете в майбутньому бачити її успішною і освіченою людиною. АЛЕ…успішною людина може бути лише тоді, коли вона легко і вільно володіє своєю мовою.

Всім відомо, що дитина не народжується із сформованим мовленням. Поступово, крок за кроком, вона вчиться правильно і чітко вимовляти звуки, узгоджувати між собою слова, будувати речення, зрозуміло та послідовно висловлювати свої думки. Але, нажаль, іноді мовленнєвий розвиток відбувається із запізненням або з особливостями розвитку. У сім’ї дорослі розуміють дошкільника з півслова. І якщо навіть він має мовленнєві недоліки, ніякого дискомфорту у спілкуванні не відчуває. Проте для сторонніх часто виявляються незрозумілими спотворені, неправильно вимовлені дитиною слова. Таке мовлення ускладнює спілкування з ровесниками. Якщо ви помітили, що однолітки сміються над мовленням вашого малюка, спробуйте об’єктивно оцінити ситуацію. Не забувайте, що дитина може поступово усамітнитися, що дедалі більше затримуватиме мовленнєвий розвиток і негативно впливатиме на її характер. Вона може стати дратівливою, замкнутою, плаксивою. Тому надзвичайно важливо своєчасно допомогти дитині у виправленні мовленнєвої вади.

У турботливих батьків виникає багато питань:

  • Чому моя дитина мовчить?
  • Чи правильно розвивається мовлення у мого сина чи доньки?
  • Чи необхідно вже хвилюватися або ще зарано?
  • Яка причина порушення мовлення?
  •   Чому діти стали погано розмовляти? Раніше до логопедів зверталися лише одиниці? – згадують наші бабусі.
  • Як допомогти дитині?

З усіма цими питаннями допоможе розібратися вчитель-логопед, який виправить порушення мовлення.

Почувши слово «логопед», більшість із Вас згадують комічні сцени із кінострічки «За сімейними обставинами». Все це смішно, доки ця проблема порушення мовлення не стосується Вас і Вашу дитину.

Всупереч розповсюдженій думці логопед не лише «ставить» звуки. Наше мовлення – це не лише звуковимова (вміння правильно вимовляти звуки рідної мови), але й:

  • словниковий запас;
  •    фонематичний слух і сприймання (вміння на слух сприймати і розпізнавати звуки);
  •      граматична будова (вміння утворювати нові слова, з’єднувати їх в речення, дотримуватись правильних відмінкових закінчень і т. д.);
  • зв’язне мовлення (вміння зв’язно висловлювати свої думки, вміння складати оповідання за картинками, із власного досвіду і, нарешті, придумувати казки, фантазувати).

 

В дошкільний період мовлення дитини розвивається найінтенсивніше, а головне  – воно гнучке для подолання мовленнєвих вад. Важливо не пропустити цей період і своєчасно звернутися до вчителя-логопеда. Зрозумійте, дитина буде дорослішати, а звичка говорити неправильно буде закріплюватися і складніше піддаватися корекції.

 

Пам’ятайте, чим раніше Ви звернетесь по допомогу до спеціаліста, тим швидше дитина оволодіє правильним мовленням!

Наша робота з дітьми

інновації НУШ

Светлый тон кожи указательный палец вверх эмодзи клипарт. Бесплатная загрузка. | Creazilla

презентація за посиланням

 

До дня Землі наша група провела фотоквест ” Люби природу – дбай про неї”.

Презентація фотоквест до Дня довкілля

Светлый тон кожи указательный палец вверх эмодзи клипарт. Бесплатная загрузка. | Creazilla

презентація за посиланням

#КОРИСНІ_ПОРАДИ_БАТЬКАМ!💕

Літо – неймовірно красива природа, ароматні трави, стиглі ягоди та плоди на деревах. А ще літо – найкраща пора для мандрів. Можна пливти річкою на човні, їхати автівкою до села, летіти до інших країн літаком.

Розкажіть дитині про літо у віршах, загадайте загадки, аби осягти велич та красу цієї пори року, а заодно вивчити різноманіття явищ природи, тварин, рослин, птахів… Вчити вірші та розгадувати загадки – корисно для тренування пам’яті, розвитку мовлення та мислення дитини.

 

 

 

Зручно: скоро ми у соціальних мережах