9 Липня 2020

 

 

Наші вихователі

Вчитель-логопед:Ігуменщева Тетяна Олександрівна

Вихователь: Сторчак Тетяна Іванівна

Вихователь: Чечіна Антоніна Анатоліївна

Помічник вихователя: Кравчик Людмила Миколаївна

Режим організованої життєдіяльності дітей

Режимні процеси Старша група
Прийом дітей, ранковий огляд, самостійні ігри дітей 7.00 — 8.25
Ранкова гімнастика 8.25 — 8.35
Підготовка до сніданку, сніданок 8.35 — 8.50
Підготовка до занять 8.50 — 9.00
Організована  навчально-пізнавальна діяльність 9.00 — 10.30
Підготовка до прогулянки, прогулянка, ігри 10.30 – 12.00
Повернення з прогулянки, миття рук, обличчя, підготовка до обіду 12.00 – 12.20
Обід 12.20 – 13.00
Підготовка до сну, сон 13.00 — 15.15
Поступовий підйом, загартовуючі процедури, одягання 15.15 – 15.30
Полуденок 15.з0 – 15.50
Ігри, розваги 15.50 – 16.10
Підготовка до прогулянки, прогулянка, спортивні ігри, праця

 

16.10 – 17.30

 

 

Ми веселі та сміливі,

Дуже любимо свій край.

Тож у групу ти “Віночок”

Любий друже,завітай!

ЩО ТАКЕ ЛОГОПЕДИЧНА ГРУПА?

В Україні поширена система логопедичної допомоги дітям дошкільного віку. Для занять з дітьми обладнано логопедичний кабінет. Головна мета корекційного навчання – виховання у дітей правильного, чіткого, виразного мовлення з урахуванням лексичної та граматичної будови мовлення.

         В цій групі все налаштоване на розвиток мовлення. Логопедична група – це колективний вплив на дитину з боку учителя-логопеда, вихователів, психолога, музичного керівника, інструктора з фізичного виховання, медичної сестри. Всі заняття проводяться в ігровій формі. В логопедичній групі проводиться спеціально організоване навчання і виховання за планом, який охоплює всі напрямки корекційної роботи з дошкільнятами.

 До цієї групи можуть бути зараховані дошкільнята в тому випадку, коли у них, окрім порушення фонетичногї сторони мовлення, є відхилення у формуванні лексико-граматичних компонентів мови.

Режим дня й сітка занять логопеда й вихователів будується з урахуванням вікових, мовних й індивідуальних особливостей дітей, а також розв’язуваних у процесі навчання й виховання корекційних завдань.

Нормативна наповнюваність логопедичної групи – 10-12 дітей. Учитель-логопед працює з дітьми щодня чотири академічні години.

 Якщо ви сумніваєтесь, чи у вашої дитини правильно і вчасно формується мовлення, обов’язково проконсультуйтесь з логопедом. Навіть як вашій дитині і запропонують відвідувати логопедичну групу, не хвилюйтесь, що ваша дитина „якась не така” . У садочку з вашою дитиною працюватиме логопед, використовуючи спеціальні корекційно – розвивальні програми, що дозволить виправити чи значно зменшити мовленнєвий дефект. Не варто хвилюватись і з приводу того, що дитина буде знаходитись в колективі дітей, які теж щось не вимовляють правильно. В логопедичній групі все так влаштовано для заохочення дітей, що вони починають виправляти не тільки себе, а й одні одних.

Успіх корекційно-відновлювальної роботи з дітьми логопедичної групи визначається точною, продуманою системою, суть якої полягає в інтеграції логопедії у навчально-виховну діяльність. Природний шлях здійснення логопедизації — це взаємозв’язок, взаємодія вчителя-логопеда і вихователя. Без ретельного планування з цим завданням упоратися важко.

Цікаві сайти для розвитку дітей.

Цікаві сайти для розвитку дітей.

      

для розвитку дітей

Дитячий сайт Левко – казки, розмальовки, вірші, онлайн ігри, сценарії до свят, поради батькам, мультфільми і багато іншого.

Як організувати дозвілля дитини під час карантину 

На даних сайтах можна читати і слухати казки.

Поради батькам про те, як говорити з дітьми про коронавірус і як розважити їх під час карантину

Сьогодні, коли школи та дитячі садки закриті на карантин, діти змушені цілими днями залишатися вдома. У житті дитини важливу роль відіграє взаємодія з однолітками – школа, ігри у дворі, дні народження друзів тощо. Але під час карантину батьки повинні тримати їх в ізоляції – заради їх же здоров’я. Як же розважити дитину в ситуації, коли ви не можете допомогти їй гуляти на вулиці і спілкуватися з друзями?

Дитячі психологи і батьки розповіли про те, як пояснити дітям необхідність залишатися вдома і як розважити їх, поки вони знаходяться на карантині.

Перш за все, вам необхідно переконати дитину в тому, що поруч з нею завжди буде хтось, хто подбає про неї і знайде їй цікаве заняття.

Як говорити з дітьми про коронавірус: поради дитячих психологів

  • Психологи радять говорити з дитиною про коронавірус тільки в тому випадку, якщо дитина сама про це запитує. В іншому випадку вона все одно не буде вас слухати. Для маленьких дітей хвороба є абстрактним поняттям, а необхідність ізоляції засмучує їх найбільше.
  • Якщо ви змушені звернутися до медичного закладу, акцентуйте увагу дитини на те, що дорослі тут для того, щоб її захистити. Скажіть дитині, що ви теж знаєте, як захистити себе.
  • Придумайте веселий спосіб навчити дитину правильних звичок, щоб дати їй відчуття контролю. Наприклад, ви можете перетворити миття рук на гру. Скажіть їй: «Навколо віруси, тому нам потрібно бути обережними. Нам потрібно вимити руки, а потім я розповім тобі, як ще ми зможемо перехитрити віруси».

Дотримуйтесь графіка

  • Психологи стверджують, що під час карантину важливо підтримувати звичайний розпорядок дня дитини. У вас може виникнути велика спокуса оголосити карантин додатковими канікулами і цілий день сидіти перед екраном телевізора. Однак різка зміна графіка також може викликати у дитини стрес.
  • Корисно буде написати на аркуші паперу або на стікерах докладний розпорядок дня і повісити його так, щоб дитина постійно його бачила. Важливо, щоб у неї були чіткі очікування з приводу того, що буде відбуватися протягом дня – коли буде час для ігор, читання і відпочинку.

Підтримуйте контакт з друзями і близькими

  • Для дитини важливо підтримувати контакт з друзями – це знизить рівень її стресу. Також спілкуйтеся з близькими і родичами, яких ви не можете відвідати особисто, але хвилюєтесь про їхнє здоров’я.
  • Використовуйте Skype або інші відеочати. Навчіть своїх родичів користуватися ними, якщо вони не вміють. Спілкуйтеся з друзями та родичами в месенджерах і соцмережах.

Фізкультурно – оздоровча робота під час карантину.

Пам’ятайте, щоденне виконання ранкової гімнастики має велике значення з погляду оздоровлення! Більшість із Вас знають як корисно впливає гімнастика на здоров’я дітей. Виконуючи вранці деякі легкі комплекси вправ дитина разом з батьками отримує заряд бадьорості на цілий день. 

А щоб більше заохотити дитину до виконання ранкової гімнастики, під час зарядки вмикайте надані відео:

        

 

ЗАТРИМКА МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ: МІФИ ТА ФАКТИ

Що таке затримка мовленнєвого розвитку?

Про затримку мовленнєвого розвитку дитини можна говорити у віці 18–30-ти місяців, якщо запас слів, якими вона оперує, украй малий. Такі діти мають достатні навички розуміння, а також ігрові, соціальні й рухові навички, але не можуть висловлювати свої думки в усній формі.

Пропонуємо проаналізувати та спростувати деякі поширені міфи й хибні уявлення про затримку мовленнєвого розвитку.

Міф 1. Усі хлопчики схильні до затримки мовленнєвого розвитку

Факт. Хлопчики і справді схильні вимовляти свої перші слова пізніше, ніж дівчатка, однак лише на кілька місяців. І хоча хлопчики в дійсності втричі частіше страждають від затримки мовленнєвого розвитку в порівнянні з дівчатками того ж віку, батьки повинні обов’язково звернути увагу та вжити заходів, якщо їхня дитина будь-якої статі відчуває затримку в мовленнєвому розвитку.

Завдання логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку, що мають недоліки мовленнєвого розвитку:

розвиток рухливості органів артикуляційного аппарату;

розвиток фонематичних процесів;

розвиток дрібної моторики;

усунення вад звуковимови;

збагачення словникового запасу;

вдосконалення граматичної сторони мовлення;

підготовка до навчання грамоти.

 

Форми роботи:

фронтальні логопедичні заняття;

індивідуальні логопедичні заняття;

групова та індивідуальна робота з дітьми.

 

Форми взаємодії з батьками:

  1. Батьківські збори. Проводяться у вересні, січні, травні. На зборах вчитель-логопед знайомить батьків з нормативними документами, програмами, з досягненнями дітей та труднощами у корекційному процесі.
  2. Індивідуальні консультації вчителя-логопеда. В ході , яких батькам надаються індивідуальні поради щодо поліпшення мови або розвитку пізнавальних (психічних) процесів дитини.
  3. Поради логопеда в інформаційному осередку логопедичного кабінету та груп старшого дошкільного віку,які складаються з різноманітних професійних консультацій, порад, рекомендацій з матеріалів для практичного використання вдома та під час занять з дітьми.
  4. Анкетування батьків дозволяє уточнити стан їх зацікавленості у розвитку дитини, визначити їх потреби, з’ясувати чи задоволені вони корекційним процесом.

 

  1. “Домашні логопедичні зошити”, які складені для індивідуальної роботи з дітьми. Вони допомагають батькам закріпити набуті дитиною мовні навички та вміння. А логопеду здійснити аналіз розвитку кожної дитини і налагодити тісний взаємозв’язок між учасниками корекційного процесу.

Мова – невичерпне джерело розумового розвитку дитини. Без розвиненого мовлення малюк не зможе здобути міцних і ґрунтовних знань з основ наук, не зможе цілісно і гармонійно розвиватися.

Звичайно ж, ви любите свою дитину! Найкращу, найпрекраснішу на всій планеті! Ви бажаєте їй здоров’я і щастя, і, звичайно ж, хочете в майбутньому бачити її успішною і освіченою людиною. АЛЕ…успішною людина може бути лише тоді, коли вона легко і вільно володіє своєю мовою.

Всім відомо, що дитина не народжується із сформованим мовленням. Поступово, крок за кроком, вона вчиться правильно і чітко вимовляти звуки, узгоджувати між собою слова, будувати речення, зрозуміло та послідовно висловлювати свої думки. Але, нажаль, іноді мовленнєвий розвиток відбувається із запізненням або з особливостями розвитку. У сім’ї дорослі розуміють дошкільника з півслова. І якщо навіть він має мовленнєві недоліки, ніякого дискомфорту у спілкуванні не відчуває. Проте для сторонніх часто виявляються незрозумілими спотворені, неправильно вимовлені дитиною слова. Таке мовлення ускладнює спілкування з ровесниками. Якщо ви помітили, що однолітки сміються над мовленням вашого малюка, спробуйте об’єктивно оцінити ситуацію. Не забувайте, що дитина може поступово усамітнитися, що дедалі більше затримуватиме мовленнєвий розвиток і негативно впливатиме на її характер. Вона може стати дратівливою, замкнутою, плаксивою. Тому надзвичайно важливо своєчасно допомогти дитині у виправленні мовленнєвої вади.

У турботливих батьків виникає багато питань:

  • Чому моя дитина мовчить?
  • Чи правильно розвивається мовлення у мого сина чи доньки?
  • Чи необхідно вже хвилюватися або ще зарано?
  • Яка причина порушення мовлення?
  •   Чому діти стали погано розмовляти? Раніше до логопедів зверталися лише одиниці? – згадують наші бабусі.
  • Як допомогти дитині?

З усіма цими питаннями допоможе розібратися вчитель-логопед, який виправить порушення мовлення.

Почувши слово «логопед», більшість із Вас згадують комічні сцени із кінострічки «За сімейними обставинами». Все це смішно, доки ця проблема порушення мовлення не стосується Вас і Вашу дитину.

Всупереч розповсюдженій думці логопед не лише «ставить» звуки. Наше мовлення – це не лише звуковимова (вміння правильно вимовляти звуки рідної мови), але й:

  • словниковий запас;
  •    фонематичний слух і сприймання (вміння на слух сприймати і розпізнавати звуки);
  •      граматична будова (вміння утворювати нові слова, з’єднувати їх в речення, дотримуватись правильних відмінкових закінчень і т. д.);
  • зв’язне мовлення (вміння зв’язно висловлювати свої думки, вміння складати оповідання за картинками, із власного досвіду і, нарешті, придумувати казки, фантазувати).

 

В дошкільний період мовлення дитини розвивається найінтенсивніше, а головне  – воно гнучке для подолання мовленнєвих вад. Важливо не пропустити цей період і своєчасно звернутися до вчителя-логопеда. Зрозумійте, дитина буде дорослішати, а звичка говорити неправильно буде закріплюватися і складніше піддаватися корекції.

 

Пам’ятайте, чим раніше Ви звернетесь по допомогу до спеціаліста, тим швидше дитина оволодіє правильним мовленням!

Наша робота з дітьми

інновації НУШ

Светлый тон кожи указательный палец вверх эмодзи клипарт. Бесплатная загрузка. | Creazilla

презентація за посиланням

 

До дня Землі наша група провела фотоквест ” Люби природу – дбай про неї”.

Презентація фотоквест до Дня довкілля

Светлый тон кожи указательный палец вверх эмодзи клипарт. Бесплатная загрузка. | Creazilla

презентація за посиланням

#КОРИСНІ_ПОРАДИ_БАТЬКАМ!?

Літо – неймовірно красива природа, ароматні трави, стиглі ягоди та плоди на деревах. А ще літо – найкраща пора для мандрів. Можна пливти річкою на човні, їхати автівкою до села, летіти до інших країн літаком.

Розкажіть дитині про літо у віршах, загадайте загадки, аби осягти велич та красу цієї пори року, а заодно вивчити різноманіття явищ природи, тварин, рослин, птахів… Вчити вірші та розгадувати загадки – корисно для тренування пам’яті, розвитку мовлення та мислення дитини.

 

Як організувати дозвілля дитини під час карантину

(консультація для батьків)

Зараз у нас триває карантин. Зачинені всі освітні заклади і, як наслідок, батьки вимушені теж залишатися вдома. Як же батькам організувати день, щоб діти мали можливість і розважатися , і розвиватися? Дитині дошкільного віку, на відміну від школяра, потрібно допомогти організувати власну діяльність.

 

Насамперед дорослі мають організувати свій день так, щоб якнайменше змінити розпорядок дня дитини від розпорядку дня в дитячому закладі. Адже карантин закінчиться, і діти повернуться до звичного розміреного життя садочка. І краще, щоб малюку не прийшлося занову до нього привчатися. Батькам потрібно розуміти, що змінилося тільки місце перебування більшої частини дня дитини, а її діяльність повинна і надалі бути такою, як і була( по можливості) , або трішки змінена. Психологи радять написати на аркуші паперу або на стікерах докладний розпорядок дня і повісити його так, щоб дитина постійно його бачила. Важливо, щоб у неї були чіткі очікування з приводу того, що буде відбуватися протягом дня – коли буде час для ігор, читання і відпочинку.

 

День повинен починатися з гігієнічних процедур, ранкової гімнастики, сніданку. Протягом дня батьки( або інші дорослі, які будуть знаходитися з дитиною вдома) повинні організувати навчальну, ігрову, самостійну діяльність дитини. Якщо це дитина старшого дошкільного віку, то вона більш самостійна і тому контролювати самостійну діяльність не обов’язково, а з малюкам молодшого дошкільного віку потрібна допомога. Навчальну діяльність можна організувати як до обіду, так і після денного сну (денний сон теж бажано не відміняти). Програму, за якою працюють в дитячому садочку можна знайти на сайті МОН або проконсультуватися з вихователями, в програмі чітко вказані вікові особливості відповідного віку та знання з кожної освітньої лінії, які повинна отримати дитина, відповідно до вікової категорії. Цим самим батьки можуть зорієнтуватися на те, що вже знає їхня дитина і чому її ще потрібно навчити. Так, це може бути складно, бо існують різні форми та методи роботи з дошкільнятами. Але не обов’язково в домашніх умовах дотримуватися всього цього. Головне – в доступній для дитини формі пояснити матеріал, дати змогу закріпити в практичних вправах (якщо це необхідно), бажано використовувати наочний матеріал, щоб дитина краще змогла зрозуміти те, що їй пояснюють. На практиці в садочках використовують дидактичний матеріал, роздатковий, відео та аудіо записи. В наш час інформаційних технологій зробити це нескладно. З підручного матеріалу можна виготовити наочність ( матеріал для лічби, геометричні фігури, цифри, літери тощо).

Консультація для батьків

Профілактика травматизму у дітей

Дорослі зобов’язані попереджати можливі ризики і захищати дітей від них.
Робота батьків щодо попередження травматизму повинна йти в 2 напрямках:
1. Усунення травмонебезпечних ситуацій;
2. Систематичне навчання дітей основам профілактики травматизму. Важливо при цьому не розвинути у дитини почуття боязкості і страху, а, навпаки, вселити їй, що небезпеки можна уникнути, якщо вести себе правильно.
Найбільш часто зустрічається травматизм у дітей – побутовий.

Основні види травм, які діти можуть отримати вдома, і їх причини:• опік від гарячої плити, посуду, їжі, окропу, пари, праски, інших електроприладів і відкритого вогню;
• падіння з ліжка, вікна, стола і сходинок;
• задуха від дрібних предметів (монет, гудзиків, гайок тощо);
• отруєння побутовими хімічними речовинами (інсектицидами, миючими рідинами, відбілювачами тощо);
• ураження електричним струмом від несправних електроприладів, оголених проводів, від утикання голок, ножів та інших металевих предметів в розетки і настінну проводку.

Падіння

Падіння – поширена причина забитих місць, переломів кісток та серйозних травм голови. Їх можна запобігти, якщо:
-Не дозволяти дітям лазити в небезпечних місцях;
-Встановлювати огородження на сходах, вікнах і балконах.
У літній час зоною підвищеної небезпеки стають дитячі майданчики, а особливо гойдалка. Якщо дитина впала з гойдалки, вона повинна притиснутися до землі і подалі відповзти, щоб уникнути додаткового удару.
Добровільний стрибок з гойдалки ніколи не закінчується безпечним приземленням на ноги. Від різкого зтикання з грунтом – перелом щиколоток, гомілкових кісток, вивих гомілковостопних суглобів.

Порізи

Розбите скло може стати причиною порізів, втрати крові та зараження. Скляні пляшки потрібно тримати подалі від дітей і немовлят. Потрібно вчити маленьких дітей не доторкатися до розбитого скла.
Ножі, леза і ножиці необхідно тримати в недоступних для дітей місцях. Старших дітей треба навчити обережного поводження з цими предметами.
Можна уникнути багатьох травм, якщо пояснювати дітям, що кидатися камінням та іншими гострими предметами, грати з ножами або ножицями дуже небезпечно.
Гострі металеві предмети, іржаві банки можуть стати джерелом зараження ран. Таких предметів не повинно бути на дитячих ігрових майданчиках.

на дорозі

З всіляких травм на вулично-транспортну припадає кожна двохсота. Але наслідки їх дуже серйозні. Найнебезпечніша машина – стояча: дитина вважає, що якщо небезпеки не видно, значить, її немає. Але, виходячи з-за такої машини на проїжджу частину, 63 дитини з 100 потрапили в дорожню пригоду потрапляють під колеса іншої машини.

Діти повинні знати і дотримуватися таких правил, коли переходять дорогу:
• зупинитися на узбіччі;
• подивитися в обидві сторони;
• перед тим як переходити дорогу, переконатися, що машин або інших транспортних засобів на дорозі немає;
• переходячи дорогу, триматися за руку дорослого або дитини старшого віку;
• йти, але ні в якому разі не бігти;
• переходити дорогу лише у встановлених місцях на зелений сигнал світлофора;
• на дорогу треба виходити спокійно, зосереджено, впевнено і так, щоб водій бачив тебе;
• переходити дорогу треба по перпендикуляру до осі, а не по діагоналі;
• якщо транспортний потік застав на середині дороги, слід зупинитися і не панікувати;
• маленьку дитину переводити через дорогу треба тільки за руку;
• треба навчити дитину не піддаватися “стадному” почуттю при переході вулиці групою;
• дітям не можна грати біля дороги, особливо з м’ячем;
• Щоб уникнути нещасних випадків дітей треба вчити ходити по тротуарах особою до автомобільного руху.
Старших дітей необхідно навчити доглядати за молодшими.
При перевезенні дитини в автомобілі, необхідно використовувати спеціальне крісло і ремені безпеки, дитину треба посадити ззаду і справа.
Нещасні випадки при їзді на велосипеді є поширеною причиною травматизму серед дітей старшого віку. Таких випадків можна уникнути, якщо родичі і батьки будуть вчити дитину безпечній поведінці при їзді на велосипеді. Дітям потрібно надягати на голову шоломи та інші пристосування для захисту.
Ще ні одне захоплення дітей не приводило до такого напливу поранених, як роллінг (катання на роликових ковзанах), який останнім часом став особливо популярним. В роллінгу занадто високі вимоги до володіння тілом – найменший збій призводить до падіння, що завжди загрожує травмою.
Купуючи дитині роликові ковзани, навчіть стояти на них і переміщатися.

Водний травматизм

Дорослі повинні навчити дітей правилам поведінки на воді і ні на хвилину не залишати дитину без нагляду поблизу водоймищ.
Діти можуть потонути менше, ніж за дві хвилини навіть в невеликій кількості води, тому їх ніколи не слід залишати одних у воді або поблизу води, в т.ч. – У ванній.
Потрібно закривати колодязі, ванни, відра з водою.
Дітей потрібно вчити плавати, починаючи з раннього віку.
Діти повинні знати, що не можна плавати без нагляду дорослих.

Опіки

Опіків можна уникнути, якщо:
тримати дітей подалі від гарячої плити, їжі і праски;
встановлювати плити досить високо або відкручувати ручки конфорок, щоб діти не могли до них дістати;
тримати дітей подалі від відкритого вогню, полум’я свічки, багать, вибухів петард;
ховати від дітей легкозаймисті рідини, такі, як бензин, гас, а також сірники, свічки, запальнички, бенгальські вогні, петарди.

Задуха від малих предметів

Маленьким дітям не слід давати їжу з маленькими кісточками або насінням. За дітьми завжди потрібно наглядати під час їжі. Годуйте дитину подрібненої їжею.
Кашель, гучне часте дихання або неможливість видавати звуки – це ознаки проблем з диханням і, можливо, задухи. Слід переконатися, що з дитиною все гаразд. Якщо у неї утруднене дихання, не можна виключити можливість потрапляння дрібних предметів в дихальні шляхи дитини, навіть якщо ніхто не бачив, як дитина клала що- небудь в рот.

Отруйні речовини, медикаменти, відбілювачі, кислоти та пальне, наприклад гас, ні в якому разі не можна зберігати в пляшках для харчових продуктів – діти можуть помилково випити їх. Такі речовини слід тримати в щільно закритих маркованих контейнерах, в недоступному для дітей місці.
Відбілювач, отрути для щурів і комах, гас, кислоти та лужні розчини, інші отруйні речовини можуть викликати важке отруєння, ураження мозку, сліпоту і смерть. Яд небезпечний не тільки при ковтанні, а й при вдиханні, попаданні на шкіру, в очі і навіть на одяг.
Ліки, призначені для дорослих, можуть виявитися смертельними для дітей. Медикаменти дитині потрібно давати тільки за призначенням лікаря і в жодному разі не давати їй ліки, призначені для дорослих чи дітей іншого віку. Зберігати медикаменти необхідно в місцях недоступних для дітей.
Неправильне застосування і передозування антибіотиків можуть привести у маленьких дітей до глухоти.

Ураження електричним струмом

Діти можуть отримати серйозні пошкодження, встромивши пальці чи якісь предмети в електричні розетки; їх необхідно закривати, щоб запобігти ураження електричним струмом. Електричні дроти повинні бути недоступні дітям – оголені дроти становлять для них особливу небезпеку.
Дуже важливо для дорослих – самим правильно вести себе у всіх ситуаціях, демонструючи дітям безпечний спосіб життя. Не забувайте, що приклад дорослого для дитини заразливий

Сайти для роботи батьків з дітьми вдома

1. Дидактичні ігри “Який малюнок наступний” 

 

https://childdevelop.com.ua/worksheets/1950/

 

2. Математика для дошкільнят. 

 

https://learning.ua/matematyka/doshkilniata/

 

3.Скоромовки для дітей

 

 https://www.moirebenok.ua/materialy-na-ukrainskom-yazyke/rozvivayemo-diktsiyu-45-skoromovok-dlya-ditej-vid-2-rokiv/

 

4. Незвичні способи малювання

 

https://shotam.info/chym-zayniatysia-z-dit-my-pid-chas-karantynu-top-5-veselykh-rozvah/

 

5. Вчимося читати по складах

 

https://youtu.be/znorI0PNMCA

 

6. Пори року та назви місяців розвиваючі мультфільми

 

https://youtu.be/fbE5kmaCWOE

 

7. Розвиваючі мультфільми для дітей

 

https://youtu.be/0DmKf3plNyc, 

 

https://m.youtube.com/watch?v=RmErh04ndGs&fbclid=IwAR1VCPN173nRGF51ikyQ74Ym6Fw0flFTJqd_9QOdAyiFkHg5WLl9aJWtuS8

 

8. Ігри для дітейвід 3 до 5 років

 

http://www.happy-land.org/post/games-for-kids

 

9. 3.50 обов’язкових завдань для дошкільника на карантині

 

http://www.happy-land.org/post/games-for-kids

Що робити з дітьми під час карантину: ресурси і поради

 Дуже часто питають про те, як це – сидіти під час карантину вдома з дітьми. Адже карантин під час короновірусу – це не просто сидіння вдома.

 

 Дуже важливо розуміти, як саме організувати простір і час дітей вдома. Саме тому ми пропонуємо вам ресурси, які допоможуть дітям з цікавістю провести час, а , вам, батькам, допоможуть знайти відповіді на всі запитання, зробивши життя цікавим і пізнавальним!

 

 1. “Весела абетка”.

 

Сайт призначений для дошкільнят, їх батьків, а також вихователів дошкільних навчальних закладів. Тут можна знайти багато корисної інформації по вихованню та навчанню дітей від народження і до 7 років, літературу та ігри для дітей, і просто цікаву та корисну інформацію.

 

abetka.ukrlife.org/

 

2. “ПДР для детей”.

 

Цей розділ для дітей допоможе батькам в легкій віршованій формі навчити малюків правилам дорожнього руху, пояснити дітям, що таке світлофор, пішохідний перехід, зебра і як потрібно поводитися на дорозі.

 

https://little.com.ua/pdd/

 

3. Проект “З любов’ю до дітей”.

 

Розвиваючі уроки для дітей. За допомогою анімації сучасні діти відкривають для себе чарівний світ.…

 

https://www.youtube.com/user/SonechkoProject

 

4. Сайт “Петрик”.

 

Українські казки для дітей – автори Іван Франко,Леонід Глібов, Марко Вовчок, Леся Українка, Олена Пчілка, Юрій Федькович, Григорій Квітка-Основ’яненко, Левко Боровиковський, Петро Гулак-Артемовський, Євген Гребінка, Микола Костомаров, Пантелеймон Куліш, Юрій Федькович, Іван Наумович, Василь Сухомлинський та багато-багато інших.

 

https://mala.storinka.org/українські-казки-для-дітей.html

 

5. Ukraine WOW

 

Інтерактивна виставка-подорож по Україні та з Україною у компанії.

 

https://ukrainewow.com

 

Праця дітей в груповій кімнаті:нарізання салату

Рекомендації для батьків

Попередження дорожньо-транспортного травматизму

Шановні батьки!

Швидке збільшення інтенсивності руху висуває серйозне завдання – забезпечення безпеки руху пішоходів.

У попередженні дорожньо-транспортного травматизму важливу роль відіграє робота дорослих з роз’яснення дошкільникам правил дорожнього руху і прищеплення навичок дисциплінованості на вулицях і дорогах. Щоб не допустити лиха на дорозі, вам необхідно:

– не подавати дітям негативного прикладу, порушуючи правила дорожнього руху;

– не чіплятися на підніжку транспорту і не стрибати на ходу, щоб своїм прикладом не заохотити дітей;

– вчити переходити вулицю на зелене світло світлофора, користуватись підземним переходом;

– на власному прикладі вчити користуватись нерегульованим пішохідним переходом;

– при перетині вулиці нерегульованим пішохідним переходом радити дітям йти в загальній масі пішоходів, бо дитина сама ще не завжди здатна оцінити дорожню ситуацію;

– не дозволяти дітям з’являтися зненацька перед транспортними засобами;

– вчити дітей правильно обходити транспорт на зупинках (трамвай – спереду, тролейбус, автомобіль та автобус – позаду);

– не дозволяти дітям самостійно користуватися громадським транспортом;

– не допускати ігор дітей на проїжджій частині дороги;

– не дозволяти дітям грати з м’ячем, кататися не велосипеді, ковзанах, роликах, лижах, санчатах на проїжджій частині дороги та поблизу від неї.

Телефон виклику міліції – «102».

Шановні батьки!!!

 Наша логопедична група виграла у святкові лотереї до дня Святого Миколая та отримала чудові подарунки для роботи з дітьми в садочку. 

0

 

Новорічне свято в старшій логопедичній групі?????

?????☃️☃️☃️☃️☃️?????

Показове інтегроване заняття з грамоти

“Подорож у країну Звуковичків”.

 

 

 

 

Консультації – Як навчити дітей здоровому способу життя

Як навчити дітей здоровому способу життя

З давніх-давен відоме гасло “Твоє здоров’я – в твоїх руках”. але щоб навчитися берегти здоров’я, треба знати про самих себе, про стан свого організму. Слово “здоров’я” супроводжує дитину від моменту її народження. Ще навіть не знаючи, що воно означає, три-п’ятирічний малюк каже: “Я здоровий, якщо не хворію”.

Формування, збереження й зміцнення здоров’я дітей та дорослих громадян України – одна з актуальних проблем нашого суспільства. Розбудова держави, її подальший розвиток прямо залежить від здоров’я населення, від збільшення кількості здорових, міцних, сильних тілом і духом людей. Недаремно нинішній навчальний рік в освітніх закладах був розпочатий Уроком Здоров’я.

У Законі України “Про дошкільну освіту” зазначено, що дошкільний навчальний заклад створює безпечні та нешкідливі умови для розвитку, виховання та навчання дітей; формує в дітей гігієнічні навички та основи здорового способу життя, норми безпечної поведінки.

Відтак, постає низка питань.

Як ефективніше виконати ці завдання?

З чого почати?

Де дістати необхідну інформацію?

Офіційним джерелом цієї необхідної інформації з проблем організації безпеки життєдіяльності дошкільників є державні документи, науково-педагогічні дослідження, посібники тощо.

Максимальний ефект досягається, якщо навчально-виховна робота ведеться одночасно в трьох напрямках : дитсадок – діти – батьки.

Кожному педагогові відомо, що дитині властива природна потреба в рухах. У руховій діяльності, як самостійній, так і педагогічно керованій, малюк пізнає навколишній світ і самого себе, розвиває своє тіло і пристосовує до умов довкілля. Систематичне проведення різноманітних заходів з фізичної культури забезпечує реалізацію потреби дитини в руховій діяльності.

Навчально-вихована робота в ДНЗ повинна плануватися так, щоб рухова активність посідала одне з актуальних місць у вихованні особистості. Адже м’язовий голод для дитини небезпечніший, ніж кисневий чи харчовий – його важче розпізнати, а отже ц усунути.

Перед освітніми закладами стоїть завдання зміцнювати здоров’я дітей. Здорову дитину легше виховувати, вона швидше оволодіває необхідними вміннями та навичками.

Активний руховий режим – один з основних компонентів здорового способу життя і реалізуватися він має з позицій цілісно-системного підходу до виховання дитини в освітньому закладі: врахування своєрідності адаптивних реакцій розумової і фізичної працездатності дітей та системно-структурних закономірностей, що зумовлюють вибір адекватних форм рухового режиму.

Як зазначив К.Д.Ушинський, дитина стомлюється не внаслідок діяльності, а через її одноманітність та однобічність. Малі форми активного відпочинку (фізкультхвилинка, фізкультпауза) допомагають запобігти розумовій втомі.

Систематична, послідовна й творча робота з організації фізкультхвилинок та фізкультпауз забезпечує достатній рівень функціональної діяльності всіх органів та системи організму, їхній загальний бадьорий стан; в майбутньому на фоні досягнутого – бажання вести здоровий образ життя.

Батьків та педагогів передусім хвилює питання, як зміцнити здоров’я дітей. Потік різноманітної інформації та практичних порад надто великий і часто-густо безрезультатний, позаяк, окрім думок, потрібні реальні дії, щоденна праця батьків, вихователів і самих дітей, спрямована на зміцнення здоров’я. Найкраще розпочинати цю роботу з раннього віку, щоб виховати здорову дитину, в якій закладені головні природні інстинкти – самозбереження та продовження роду, збереження довкілля.

Маємо забезпечити дітям здоровий спосіб життя, створити валеологічно та економічно обґрунтовані умови для організації їхньої ігрової, трудової, навчальної та самостійної діяльності.

Ще в дошкільному віці людина засвоює певні знання з гігієни, практичні вміння та навички, які сприяють збереженню, зміцненню та формуванню її здоров’я. Вона знайомиться із загартувальними заходами, вчиться елементарного самоспостереження, самовивчення та самоаналізу самопочуття, щоб визначити стан власного здоров’я, а можливо, і виявити ознаки хвороби.

Щоб дитина знала, що таке здоров’я і що впливає на нього, що для нього корисне, а що – шкідливе, як зберегти і зміцнити своє здоров’я і здоров’я інших людей, слугують такі завдання:

забезпечити дітям здоровий спосіб життя;

оберігати здоров’я дітей і привчати їх самих до цього;

розвивати в дошкільнят компетенцію у галузі фізичного “Я”

(власне тіло та його функціонування, живлення, загартування,

гігієна, здоров’я і хвороба, безпека).

Отже, головне завдання дорослих полягає в тому, щоб змінити на краще ставлення до власного здоров’я майбутніх громадян України, тим паче, що рівень захворюваності дітей нашої держави дедалі зростає. Щоб дитина могла піклуватися про своє здоров’я і здоров’я інших, слід виробити в неї свідоме ставлення до життя, усвідомлення пріоритету здоров’я.

Дуже важливо сформувати валеологічний світогляді мотивацію до здорового способу життя. У дошкільнят виробиться усвідомлене ставлення до власного здоров’я, коли діти засвоять елементарні знання про свій організм, оволодіють гігієнічними нормами поведінки, психологією спілкування, гігієною харчування. Ці знання та навички вони поповнюватимуть і вдосконалюватимуть протягом усього свого життя.

Усі обрані засоби мають водночас і розважати малого, збагачувати його знаннями та вміннями дбати про своє здоров’я. Головне – правильно дібрати інформацію для подання її дітям: щоб вона була наукова, доступна для сприймання дошкільнятами, зорієнтована на формування в них практичних навичок дбайливого ставлення до свого здоров’я, а також відповідала б вимогам Базового компонента.

 

 

 

Анкета для батьків

“Про здоровий спосіб життя”

1.Вкажіть, будь ласка, яку групу відвідує ваша дитина:

молодшу;

середню;

старшу;

підготовчу.

2.Як ви вважаєте, що впливає на здоров’я дитини?____________________________

_________________________________________________________________________

3.Джерела ваших знань про культуру здоров’я_______________________________

_________________________________________________________________________

4.Чи дотримуєтеся ви здоровий спосіб життя в родині? ___________________________

5.Чи знаєте ви фізичні показники, за якими можна стежити за правильним розвитком вашої дитини?___________________________________________________

6.На що, на ваш погляд, повинні звертати увагу сім’я та ДНЗ, піклуючись про здоров’я і фізичної культури дошкільника?____________________________________________________________________________________________________________________

7.Назвіть найбільш прийнятні загартовуючі процедури для вашої дитини__

__________________________________________________________________________

8.Чи знаєте ви, як зміцнювати здоров’я дитини вдома?____________________________

9.Чи потрібна вам допомога дитячого садка?________________________________________

10.Який напрямок розвитку для вашої дитини ви воліли б в якості пріоритетного (поглибленого) (Проставте цифри у клітинах від 1 до 4: цифра 1 –найважливіше напрям,…, цифра 4 – найменш важливий напрямок):

*фізичний розвиток;

*художньо-естетичне;

*соціально-особистісний;

*пізнавально-мовний.

Дякуємо за співпрацю!

Зручно: скоро ми у соціальних мережах